fredag 27. april 2018

Early Christmas greetings






Da har jeg faktisk laget årets første julekort! Ikke dårlig. Jeg ble igjen inspirert av en skisse hos CAS(E) this Sketch! Jeg hadde stemplet opp og fargelagt dette motivet for en stund siden og jeg fikk veldig lyst til å bruke det. Dette er et klassisk stempel med trekloss fra 2006! Produsenten er Whipper Snapper Designs og jeg tror jeg kjøpte det på en ferietur for lenge siden. Det er litt naivt og søtt og passer godt til den rene enkle stilen. Jeg har fargelagt med Copics og brukt dies fra Memory Box og Papirdesign. De søte skyene er utrolig anvendelige, det er nok noen av de diesene som jeg bruker mest. Det hvite papiret er preget med en embossingfolder fra Marianne design. Mønsterpapiret er et julepapir fra Melissa Frances.




Jeg deltar i utfordringen hos:




God helg!

Hilsen Synnøve





SaveSaveSaveSaveSaveSave

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails