søndag 26. oktober 2014

12 tags of 2014 - October - my tags





Jeg har igjen hatt det virkelig morsomt med å lage månedens tag hos Tim Holtz. Jeg har også denne gangen brukt litt andre stempler enn det Tim har brukt så temaet ble litt anderledes enn hans. Jeg laget en sort tag som du kan se lenger ned i innlegget og der har jeg i stor grad brukt de samme teknikkene men jeg har brukt et mørkt utgangspunkt. Det er ganske morsomt å se hvor forskjellige de kan bli selv om man bruker en del av de samme teknikkene. Stemplene på den øverste tagen er desigenet av Tom Holtz mens stempelene på den nederste er Graphic45 design.

Besøk bloggen til Tim Holtz for inspirasjon og framgangsmåte:







Jeg ønsker dere en flott søndag! Her er det den store blåsbortdagen som Ole Brum kaller det.

Synnøve

3 kommentarer:

  1. Wow Synnøve.
    De var knallfine... Har enda ikke satt meg ned å prøvd på tags'ene til Tim Holtz, det ser jo sååå gøy ut...
    Her er det den store blås og skyll vekk dagen... Fy f.... det regner og blåser og regner enda mer....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Two different takes of October's tag! Love both, the background of the firts one is so realistic, it seems really water splash

    SvarSlett
  3. These are wonderful and the backgrounds--simply thrilling!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails